دوربین پاناسونیک با قابلیت کنترل توسط موبایل
نوشته شده توسط : پاناسونیک

پاناسونيک با معرفي Lumix DMC-GF6, آخرين مدل از دوربين هاي Micro Four Thirds خود را به بازار آورده که قرار است در بدنه اي شبيه دوربين هاي کامپکت ببين و بگير، و لنزهايي متفاوت، جايگزيني براي دوربين هاي dSLR ارائه کند. يک قابليت مهم اين دوربين امکان ارتباط آن با موبايل شماست. اين دوربين به لطف ارتباط واي فاي و NFC (شايد براي اولين بار در دوربين ها) به راحتي با اسمارت فون ها ارتباط پيدا مي کند.

تنها کافي است که اپليکيشن ايميج پاناسونيک را براي آيفون، آيپد يا ابزار اندرويدي تان دانلود کرده و پس از نصب آن، با يک لمس دوربين تان را از روي موبايل يا تبلت روشن و خاموش کرده و کاملا در کنترل خود بگيريد. در اين صورت مي توانيد دوربين را روي سه پايه گذارده و با موبايل تان به عکاسي بپردازيد.
در بسياري از تلفن هاي هوشمند امروزي NFC به کار رفته است و با چنين قابليتي مي توانيد اطلاعات و فايل ها را با سرعت خوبي به صورت بيسيم ميان آنها جابجا کنيد. اکنون اين دوربين امکانات ارتباطي فراواني را پيش روي تان مي گذارد و شما مي توانيد آن را با روش هاي گوناگوني به اسمارت فون و تبلت هاي تان وصل کنيد و به تبادل فايل و کار با آن بپردازيد.
با کنترل از راه دور مي توانيد دکمه شاتر را کنترل کرده و به عکاسي بپردازيد، قبل از عکاسي زوم کرده، سرعت شاتر را تنظيم کنيد. حتي به تنظيم گشادي دهانه روزنه و ميزان دريافت نور هم اقدام کنيد. علاوه بر اين ضبط ويديو هم در اختيار موبايل تان است.
خود دوربين هم به يک صفحه نمايش  نقطه اي لمسي مجهز است. درون آن هم يک سنسور تصويري Live MOS در کنار موتور پردازشگر Venus جا خوش کرده است. از قابليت هاي جديد اين دوربين مي توان به عکس برداري انيميشن اشاره کرد.اين دوربين با يک لنز 42-14 ميليمتري  از اواخر ماه جاري عرضه خواهد شد.

 

 

 

تهران خيابان طالقاني
77615100-77616217
ايران پاناسونيک
WWW.IRANPANASONIC.IR
T.ME/IRANPANASONIC_IR
INFO@IRANPANASONIC.IR





:: برچسب‌ها: دوربين عکاسي-دوربين فيلم برداري-فول HD-HD-4K-لنز-هندي کم-منظره ياب-آدابتور-بلوتوث-ديجيتال-دوربين جيبي-WIFI-کارت حافظه-کابل-باتري ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: